Jobb och bilkörning

That's what's on my mind right now. Kan definitivt säga att skolan kommer i andra hand de kommade veckorna. Men lär klara det. Igår jobbade jag en lång dag på 9 timmar, jobbigt när man går runt hela tiden utan paus. Idag har jag haft 2½ timmes körlektioner. Började med att backa runt gathörn, backa, backa in på parkering. Inget av det har jag av nån fucked up anledning gjort tidigare med min gamla körskola. Very irritating! Eftersom att jag nu inte kan göra det, var inte alls bra på det, min lärare hade trott att jag skulle kunna det här redan eftersom att jag ändå kör så pass bra. Men det gör jag ju inte :s Ska köra och öva lite mer med mamma idag och hoppas på att jag blir bättre!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!