it's best that you just wait your turn

 

Bild som jag tog igår när vi åt tacos ;) Bästa maten! Idag gick jag upp tidigt för att skjutsa Paul till jobbet. Istället för att göra det jag vill och lägga mig i sängen igen har jag suttit här och pluggat faktiskt. Har äntligen hittat texten jag letade efter och det är bara jag som var hjärndöd, det stod klart och tydligt i kurshäftet var det fanns! Så nu är jag klar med all läsning och nu är det bara att skriva 2 a4 om det som gäller. Är så seg nu på morgonen, allt jag vill är att hoppa in i duschen för att vakna men jag vill träna innan jag duschar. Men jag vill inte träna haha. Så jag sitter här istället. Ska hämta Paul på jobbet idag halv 2 och så ska vi dra till Kista centrum och titta i affärer. Inte för att man han nå cash men yeye.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!