.

Fotograf: Petra

Är bara så sjukt trött på allting just nu. Jag gör så himla mycket, har ingen tid men ändå känns det som att jag inte gör nånting! Skola, körning, körning mer körning, jobb och mer jobb. Inget kul alls. Hoppas verkligen allt är värt imorgon. Känns bara så himla åhhh just nu. Ska snart dra och ha körlektion nummer en miljon. Sen har jag 2½ timmes hål vilket suger :( Ska ner på stan och köpa sista julklappar och sen sätta mig på biblioteket och plugga eftersom jag ändå inte har något bättre för mig. Etik (som jag tycker är det tristaste inom religion) och religiösa friskolor. Kommer ju efter i skolan nu då jag missar en lektion som pågår precis nu :( Mycket snö ute iallafall, det är så fint men jobbigt att gå i och köra i är det lite läskigt. Men men bäst att bli van.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!