Ecuador: Quito

 

Dags för ett till inlägg med bilder från Ecuador resan! Nu tror jag att jag är klar med alla speciella platser vi besökt i Quito så nu blir det lite allmäna bilder ifrån staden! Den första bilden visar berget man ser vart man än är i staden. Nästa bild är tagen inne i stan och jag gillar den eftersom man ser den där låånga trappan. Haha den skulle jag vilja ha gått upp för! Ni ser hur brant det är överallt i staden, upp & ner upp & ner. Sista bilden är tagen utanför nån grej (vet inte vad haha) som vi besökte i staden. Nu börjar jag faktiskt längta tillbaks dit! Längtar tills nästa gång vi åker dit. Även om det finns måånga ställen i världen jag vill besöka också så vill jag ändå dit en gång till först. Då vill jag också ha med Veronica, skitkul skulle vi ha=)

 

Annars är jag hemma från jobbet nu efter en intensiv dag. Skola på morgonen, redovisade min VFU uppsats, sen direkt till körskolan där jag pluggade på frågor och sen körlektion (gick bättre än i går, I'm a quick learner) och därifrån direkt till jobbet som jag kom hem ifrån nu. Tired! Imorrn är jag ledig, så skönt =)

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Y QUE VIVGA QUITO! Det är ju fest för Quito imorn så det här passar perfekt!

2009-12-05 | 17:13:17
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!