ice cream girl

 

Har testat två av de nya skuggorna tillsammans idag, såklart skitsvårt att få på bild men men. Den mörka micro och den ljusa dusten. Blå ögonpenna, eyeliner o mascara såklart. Så lätt att få lite färg. Är så glad att jag åtminstånde har gröna ögon eftersom jag tycker det är den finaste färgen, de är väldigt små men iallafall i en fin färg haha :P Här hemma har Jessica fått magsjuka. Så jäkla typiskt! Det är alltid Jessi som tar hem magsjuka och smittar oss andra, och nu lagom till jul också. Jag kommer säkert vara sjuk på själva julafton. Så kefft! Förra året blev Jessi sjuk på julaftonskväll och jag på juldagen och spydde upp all julmat jag ätit, tänk er det. Fy fasen!

 

Jag har själv hållt på och städat rummet sen imorse, dammsugit under sängen o sånt skit. Är fortfarande inte klar så jag får ta tag i det straxt... Sen får jag se om jag kanske möter Paul när han slutat jobbet och åker till honom. Vill ju inte vara här hemma nu! Lyssnar på Sean Kingstons nya skiva och det finns fler bra låtar än Fire burning och Face drop men de är nog de bästa!


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!