dan före dan före dan

 

Brr nu är det kallt ute alltså! -10 och snoret fryser till is till och med haha. Bara två dagar innan julafton nu. Det enda jag hoppas nu är att jag och syrran inte blir smittade av syrran som var sjuk igår. Hon är iallafall frisk nu så vi får bara hålla tummarna för oss. Igår var jag och hade mys med PaulHeron City, kollade på möbler, åt på O'learys (som jag hatar, tar bara vitlöksbröd där för deras mat är bara gjort för män ju!) och såg New Moon på bio. Den var ju inte så himla bra men många snyggingar måste jag ju säga, och ett sånt svårt val mellan Jacob och Edward, fy! Men jag tror jag skulle tagit Jacob. Haha. Sen hem till Paul och såg på en asrolig film med Dave Chapelle innan sovdags. Nu ska jag börja städa här hemma annars får jag väl en fet utskällning av de trevliga föräldrarna sen. Hjälpsam ska man vara ja just det...

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!