December 1109

 

Lite av mitt fina julpynt, fixade det redan till första advent men har inte så mycket. Mitt rum är så fullproppat ändå! I år skippade jag julstjärnan och snodde åt mig bollen istället, riktigt fin är den. Sen är det min absoluta favorit ljuslykta snögubben, den är så himla söt :) Har haft den sen jag var liten. I typ 2-3 klass hade vi läskvart på morgonen under december då man fick ha med en lykta och tända ett ljus. Hade alltid med mig den och satt och stirrade in i lågan. När ljuset hade släckts lekte jag med stearinet. Den är iallafall min favorit, den får aaldrig gå sönder!

 

Idag är min första lediga förmiddag på ett tag. Var skönt att sova ut (men vaknade ändå 8.15...) och kunna träna en timme och sen duscha länge innan man måste fixa sig. Sen har jag haft massa plugg att göra. Har suttit och läst 2 kapitel i en skittråkig bok som är tills på tisdag. Helt meningslös! Har 3 kapitel i en annan bok kvar och sen värsta gruppuppgiften att göra tills dess. Vet inte hur jag ska hinna. Idag har jag körlektion 14.30 och sen direkt till jobbet. Imorgon bitti har jag körlektion 9.00 (japp en lördag) och sen direkt till jobbet. Slutar 4 och då ska jag hem och passa Elliot hela kvällen då mamma ska käka på julbordet. På söndag är jag ledig (woo) då ska jag och mamma på bio och se julsagan och jag måste hämta böcker i Skärholmen och sen läsa de där kapitlena. Nånstans ska jag också få in att plugga körkortsteori. Don't know where though... Nästa vecka är sjuk. So busy. Längtar tills nästa lördag, så länge allt går bra.

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!