choklad fondue

 

Tror det här är de sista julklapparna som jag fotade, vi får se. Jag fick högtalare till ipoden (men måste tydligen köpa en dockningstation för att den ska funka) av mamma som jag önskat mig, visst är dom söta? Sen av Jamie fick jag och Paul en chokladfondue! Fett nice det ska bli får se om jag inviger den på nyår, mmm. Igår köpte Paul en fritös och jag en mixer (piano black). Vi invigde den med att göra bananchips som blev perfekta! Kom hem vid halv 9 till min sötnos elliot och vi har suttit och sett lite på youtube, det ska komma en ny Shrek 2010 :) Straxt ska jag träna Zumba med Veronica som segar. Sen blir det plugg!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!