trött och söta pyjamaser



Är hemma hos mig en sväng för att hämta lite grejer men ska tillbaks till Paul ikväll och titta på film på nya tv:n och hemmabiosystemet, har köpt Bröderna Grimm på dvd som var den första filmen jag och Paul såg tillsammans på vår första dejt 2005, ska bli kul att se den igen :) Idag var vi i Skärholmen en sväng innan vi kom hit. Är rätt trött och oorkar inte träna fast jag inte tränat sen i söndags. Borde egentligen men det gör inte så mycket för jag vet att kommer fortsätta träna även om jag skippar några dagar ;)

Ser ni vilka söta och fina pyjamaser som finns hos La Senza, mina favoriter är nog den första med katten och den sista med vingarna :) De har så mycket fina grejer där! Nu ska jag straxt iväg till bussen ciao!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!