torsdag med jobb



Är grymt nöjd med den här bilden alltså, så jäkla snygg! Och vacker fågel faktiskt, även om jag inte gillar fåglar egentligen. Där vi var och såg denna fågel berättade de att de fångas för att deras fjädrar används för att göra kronor som folk betalar massa pengar för, helt sjukt!

Gick upp tidigt idag för att duscha och guess what? idioterna har stängt av vattnet utan att säga til innan, helt sjukt! Så nu får jag gå med skitigt hår till jobbet! ska gå om 45 minuter ungefär, har världens fetaste väska + en påse med lunchen med mig eftersom jag ska sova hos paul nu när jag jobbar. Hoppas det är mycket folk och att dagen går fort




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!