I'm workin' it out



Åh nej nu blev jag supersugen på Lemonaden när jag såg den på bilden! Finns inte här i Sverige och den var sååå god. Håller verkligen på att bli förkyld nu, paul har finally smittat mig. Har slem i halsen och fick lite sån där ond hosta nyss, typiskt då jag ska jobba i övermorgon, hoppas jag inte blir mer sjuk! Tränade iallafall i morse och det var grymt kul, sov "ut" till kvart över 9, kändes som om klockan var typ 12 haha. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Har suttit och äntligen gått igenom alla bilder från resan och alla andra bilder från våren för framkallning, har ca 200 bilder från Ecuador att framkalla, av 3000 st så det blev inte för mycket tycker jag :)

Har inte så mycket mer att skriva, ville bara säga hej :p




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!