Mall cop och hangover



Två sköna filmer jag har sett sen jag kom hem och jag kan verkligen rekommendera båda två! Hangover var superrolig och Mallcop såg jag och Paul igår och den var faktiskt roligare än jag trott och han i huvudrollen var ju jättegullig. Idag har jag storstädat Pauls rum och då menar jag verkligen storstädat, det ser helt annorlunda ut, har slängt massa grejer, ungefär 3 timmar tog det! Det är ju superfint väder ute men vi är hemma ändå för vi sitter och väntar på att tv:n vi köpte igår ska komma, den skulle komma mellan 11 och 13 och halv 2 ringer dom o säger att det blivit fel och att de kommer efter fem... Grr Men nu har jag ändå ingen större lust att gå ut, både jag och Paul är helt panka efter tv köpet och då menar jag helt panka! :P

Message till anna; ska se till att skicka lite bilder till dig när jag kommer hem till mig imorgon och torsdag funkar bra för mig tror jag :) Hör av dig  så bestämmer vi :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!