I've found a chair!



Blev överlycklig idag på jobbet då jag insåg att det fanns en stol jag kunde tjuva med mig och sitta på ibland när mina ben inte orkar mer, skönt :) Är ändå heelt trött och färdig, kom hem vid 8 och imorrn börjar jag jobba vid 11 igen, jobbar bara till 6 och sen är det heelg :) Har upptäckt att man får två korvar + läsk för 23 spänn på Willys, perfekt lunch ju! Dock känns det lite pinsamt för jag har köpt det både igår och idag av samma tjej, känns ju helt larvigt att gå dit o köpa samma imorrn även fast jag helst vill det, billigt och gott ju... Men lite skämmigt!

Bilden tog jag i förrgår och bytte ut den till ny bild på facebook, tycker den är söt på både mig och ss :) Nu - pyjamas! Sen, min mjuka säng och duntäckte, längtar!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Åh det där var en jättefin bild på dig! :)

sv: jaha ok, är det roligt? :P

2009-08-22 | 17:37:21
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!