He's gone and done it again



Daddy Yankee var ju den första reggeaton jag verkligen lyssnade på med Gasolina som man käämpade för att dansa i takt med på discot 2005, det är inte lätt till den låten kan jag lova haha. Sen blev han ju lite för confident och totalt osexig och hans låtar var inte så jäkla bra men nu är han definitivt tillbaks igen. Två nya låtar som är riktigt grymma, som den här till exempel! Dessutom är han nog den enda snygga puerto rican jag sett :p

Dagen har gått snabbt som vanligt, har lekt lite med Elliot som har fått sitta i datastolen och så har jag snurrat runt han :) Körde med Anna till Kungens kurva (motorvägen igen!!) och det blev en jäkla väg att köra alltså, men det gick faktiskt grymt bra. Idag firar hon och Mattedahl sin 20:e årsdag tillsammans! Så häftigt de har varit tillsammans sen de var 16 =) Hoppas verkligen det blir så för mig och Paul!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

EL RITMO NO PERDONA!!! :D

2009-08-22 | 16:16:24
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!