It's what's on the outside that matters...



När jag såg de här ciderburkarna på jobbet i lördags var det kärlek vid första ögonkastet och jag läste inte ens vad det var för smak utan jag tog den bara för att det var så himla fin förpackning! Supersöta burkar :) Sen såg jag att den smakade mango vilket jag inte ens gillar men jag tyckte faktiskt cidern var rättså god, men inte lika god som den vanliga skogsbär eller päron som jag brukar ta. Men som sagt, jäkligt söt förpackning! Matchar blomman på min nagel också!

Vet ni vad? Satt och kollade på massa gamla bilder, håller på att ladda upp pics för framkallning (tar en sån tid alltså) och då såg jag bilderna jag tagit på mina julklappar från 07 för att lägga i bloggen, så såg jag ett nagellack där på bilden som jag gör en porslinsbas. Såg det nagellacket i badrumsskåpet här om dagen men antog att det var mammas, men det var visst mitt, hade helt glömt bort det! Det är bara halvfullt men nu ska jag ta och använda det för första gången haha.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


AMAIA LAYLA

Men åh vilken söt!! :D

2009-08-21 | 02:46:40
http://amaialayla.blogg.se/
Fia - san diego

heej gumman, sorry för sent svar men jag har flyttat till san diego som du kanske har märkt redan på bloggen.. känns lite konstigt att vara här men jag får vara med om så mkt, saker som händer hela tiden så jag hinner liksom aldrig fatta och fundera. haaa! Såg bilden på ciderburken och jag blev kär jag med synd att dom inte har det här borta, men sen såg jag en annan sak, vad har hänt med dina långa naglar? ;)

2009-08-23 | 18:20:25
http://fiemma.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!