Tjurfäktning for dummies



När vi var i Quito var vi på en årlig grej som är typ en tjurfäktningsfestival då vanliga snubbar får hoppa in och fäktas bäst de vill. Det var rätt underhållande att se men inte så mkt action man önskat! Det fanns en snubbe där som var heelt full och gick in där utan tröja och skulle spela tokig, ville gärna se honom stångas men tyvärr tvingade hans kompisar honom att gå därifrån haha. Efter festivalen läste vi i tidningen att två snubbar hade dött där och jag tänkte att vi visst missat all action med tjuren men det visade sig att de inte dödats av tjuren utan av att knivhugga varann, tjurfäktning for dummies it is.

Sitter och går igenom de där jäkla bilderna från resan, alltså jag har gått igenom 2300 bilder hittils och kände att yes nu har jag  bara nån mapp kvar men så upptäcker jag att jag sparat de mest fyllda mapparna till sist och har 800 bilder kvar att gå igenom, suck! Hittils har jag bara valt ut 126 bilder att framkalla, så det är många som inte är så där jättebra direkt. Men Galapagos bilderna är kvar och de är heavy! Better get to it.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Haha klockrena ecuatorianer :P

2009-08-10 | 20:40:53
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!