Smyckeskrin



Tänkte visa det här fina smyckeskrinet som jag köpte i Ecuador. Tyckte det var så fint när jag såg det så jag trodde det skulle vara rätt dyrt men det kostade bara 3 dollar! Alltså knappt 24 spänn :) Köpte ett till mig och ett till syrran. Har en del av mina örhängen där i nu. Det passar verkligen i mitt rum, men jag har för mycket prydnadssaker och grejer att ha framme nu! Det blir bara för mycket, ska se om jag kan lägga in nåt i garderoben, även om man helst vill ha allt framme...

Känner mig faktiskt lite sjuk nu, hade lite ont i halsen och lite täppt i näsan, har ju bara varit hostig annars... Så jag tror inte det blir nån träning idag, så trist när man väl vill så... Ska bara vara hemma och ta det lugnt, skulle vilja plugga lite men har ju inte fått hem några böcker eftersom Adlibris är världens segaste...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


AMAIA LAYLA

Men guuuud vilket fint! Jag älskar såna där strandiga handgjorda saker. Vill också kunna göra :D

2009-08-26 | 12:04:06
http://amaialayla.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!