Skola klockan 8:00

Wää imorgon börjar jag skolan klockan åtta på morgonen! Känns lite jobbigt. Sist jag gick upp så tidigt vet jag inte när det var... Måste gå hemifrån vid 7! Jag slutar iallafall klockan 10 så det är ju skönt. Imorrn blir det snack om texterna vi har läst känner mig inte helt laddad för jag har inte direkt någon passion för texterna men men. Har suttit och kollat efter olika intensivkurser för körkort. Känner att det nog är den enda utvägen för att få det där jädrans körkortet... Lektionen idag gick, inte så bra, var helt annorlunda med en annan bil nu när jag lärt mig med mammas. Vill ha körkortet! Syrrorna ligger och lyssnar på kasettband med Trafiktrolle. Haha vilka minnen, älskade det bandet. Nu måste jag sova, godnatt.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!