plugg

Vet ni vad? Jag var ju i Skärholmen igår för att hämta böcker, gick i alla affärer också, mina bästa dvs. New Yorker, H&M, Gina, Bikbok, Lagerhaus men jag köpte ingenting - kände inte för det! Haha. That's new :) Pengarna fick gå till fotoframkallning och två skolböcker jag beställt. Iallafall, hämtade böckerna och så hade äntligen boken jag ska ha läst tills på tisdag kommit, blev så sjukt glad alltså, känns så skönt! Så nu ska jag läsa den boken och försöka tänka lite smarta tankar och anteckna så jag har nåt att gå på till seminariet. Jag är helt laddad för skolan nu alltså. Om ni inte visste det så läser jag Religionsvetenskap B nu och kursen heter Nyandlighet och sekulära livsåskådningar (I think) den handlar iallafall om alternativa livsåskådningar, new age och sånt - väldigt intressant! Önskar bara att det fanns mer tid att fördjupa sig i varje kurs! Vet ni? Den boken jag fick från bibblan nu var assvår att få tag på men jag skulle aldrig köpa den för vet ni vad den kostar?! 350 spänn! Och man ska bara läsa några få kapitel. That sucks! Nu, back to the book...



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!