nails - done!



Vet ni hur omöjligt det var att få bort akrylnaglarna?! They where not worth the trouble alltså! Började med att jag bröt av lite från en nagel men sen gick det inte mer, doppade i nagellacksborttagning - nothing! Klippte och bände loss några naglar, köpte aceton och de mjukade upp en aning men var ändå omöjliga. Har suttit med de jäkla naglarna genom Al Bundy, två Simpsons, Family Guy och två Two ½ men. Fatta vilken lång tid det tog! Nu sitter jag här med korta naglar (de var helt förstörda efter borttagandet) och det känns rätt ovant. Kör också på ett meganaturellt lack, det beigaaktiga ni ser uppe i höger hörn med mitt vita lack som jag klippt borsten på så den är tunn och man kan lätt göra fransk manikyr :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!