Måndag med övningskörning och plugg

Måndag och en ny vecka, inte så svårt att börja veckan när man inte har nån väckarklocka som ringer. Vaknade ändå före 8. Jag passade Elliot imorse och försökte borsta hans tänder men han var helt vild och bara skakade på huvudet och ville sen att jag skulle jaga honom för att försöka borsta hans tänder men det gick ju inte alls... Sen har jag pluggat och pluggat faktiskt! Gått igenom det jag läst till morgondagens seminarium och skrivit ihop mina anteckningar men det känns så... b... Känns som onödiga grejer att säga men jaja får se hur det går imorgon! Sen har jag läst ett kapitel till i den tråkiga boken som är till nästa veckas föreläsning :) Känner mig iallafall on track med pluggandet. Om en timme ska jag ner till stan och ha min första körlektion sen innan sommaren. Har ju kört en del hemma nu så jag tycker det borde märkas och gå bättre, vill köra stadskörning. Eller vill och vill det vill jag inte alls för det är fett läskigt att köra här i Södertälje C men what the fuck jag vill lära mig att köra stadskörning iallafall så jag får lov till att göra det hehe... Sen ska jag hämta ut några böcker som kommit från Adlibris och förmodligen bara hänga i stan tills Paul kommer med bussen från jobbet. Nu, lunch.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!