just me ,

Vet ni vad? Jag tycker nästan det blivit för mycket bilder i bloggen på sistonde. Alltså, en stor fet bild i varje inlägg... Så jag tänkte försöka skriva ett inlägg utan några bilder, vilket jag aldrig brukar vilja annars...

Anyway, idag har jag varit hemma och umgåtts med min lilla prins Elliot. Han är så vild alltså, så efter en hel dag med honom är man verkligen slut, man har verkligen kul men man blir trött också. Min baby var här med, han passade Elliot medan jag och mamma övningskörde, blev en massa "nytt" idag. Körde lite mer inne i stan, motorväg, krypkörning då det var fetkö, start i backe med bilar bakom = kom hem heelt svettig för jag hade blivit så mycket skraj haaha. Men det gick bra iallafall! Kunde inte plugga mycket idag, gick igenom det lilla jag hade (kompendium) ordentligt men de jäkla böckerna har jag ju inte :'( Imorgon är det föreläsning klockan 1, ser fram emot det faktiskt hoppas det är intressant! Morfar var här idag och lämnade köksgrejer och då fick jag en femhundring :) Verkligen välbehövligt! Tänkte köpa en ny mapp till skolpapper imorrn, måste nämligen till Skärholmen för att hämta böcker på bibblan efter skolan. Kanske rekord i mest ointressanta inlägg ever men men. God natt!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hallo habbibi!

I kväll drar jag till Grekland...

När jag kommer hem ska 2 körlektioner

i stadskörning vara avklarade!!!

Puss A

2009-08-27 | 10:13:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!