if the sun shuts down and decided not to shine no more I would still have you ,



Isn't she a beauty? No shit! Min mini sis har alltid vart en riktig cutie och nu börjar hon även bli en riktig snygging (next step - hottie). Här ser ni lite av sminkningen jag gjorde men man ser inte så bra, det är iallafall gröna skuggor på ögonen och röda läppar med bara läppenna som börjat försvinna lite där. Hon har ju jäkligt fina ögon syrran som kommer direkt från mamma, själv fick jag pappas små ögon och min alldeles egna färg, mamma har nämligen som Veronica och pappa bruna. Men jag måste säga att det sötaste på Rudi (rudolf, rudolfina, trevliga smeknamn I know) är  näsan, perfekt näsa, love it :)

Ska straxt lägga mig, är megatrött, så trött att jag skippade tandtråden men ville bara skriva klart inlägget. Idag kom Elliot och mamma hem och jag har lekt massa med min baby, var också och övningskörde med anna och körde motorväg för första gången. NU - sängen!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!