Hemma från landet



Idag kom jag hem ifrån landet. Har haft det jättebra där och framför allt har det varit helt underbart att få umgås med min lilla Elliot. Han är världens sötaste och coolaste unge alltså. Han springer runt som en galning, går upp för trappan, klättrar på allt, varje gång han ser en ko ropar han "Bää" i värsta hög röst, haha han har missuppattat lite där tror jag. En vecka är alldeles för lite tid men jag kände ändå att jag ville hem eftersom jag inte vart hemma på hela sommaren, längtar dock väldigt mycket efter att mamma och veronica och elliot ska komma hem! Det ska bli så jäkla underbart att ha min lilla godisunge hemma varje dag :) Supertrist också att Veronica inte var på landet samtidigt som oss för hon var med släkten i Falkenberg, igår kom hon och mormor dit så vi fick bara en dag tillsammans med henne. Åkte hem med mormor så vi kunde spara 400 spänn i bussbiljetter :)

Har inte kunnat ta så mycket bilder på min sötunge för han är helt vild, det var svårt att ta när han bara kunde krypa men nu när han kan springa ifrån kameran är det nästan omöjligt att få till en osuddig bild på hans face. Men jag kan lova att han är söt som en docka, brun som en pepparkaka och kritvitt hår :) Fast på ett bra sätt och inte ett fjortissätt haha :P Paul har precis åkt hem och jag har lägenheten för mig själv, lite ensamt men jag ska försöka ta tag i mitt rum, vill rensa ur bland alla mina kläder och städa i ordning.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!