Back to school



Nejdå jag börjar inte ännu men skall in till skolan nu för att se om jag klarat min tenta eller ej, håll tummarna för jag är inte så sugen på att sätta mig och plugga till omtenta i islam resten av lovet... Superfint väder ute ju, lite sådär när man är inne i stan, skulle passat bättre på landet. Nu måste jag iväg!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hello beutiful!

Väldig fin bild på dig och Rudi, som genast ska skickas till mig...även lite nya på dig är välkommet och skulle det finnas lite på er alla så är det uber välkommet skall göra en foto bok till mormorsan i present tänkte jag. När ska vi dejta så att jag får höra allt om resan? Mitt förslag är torsdag om du kan då?

Puss

2009-08-03 | 23:02:40
Shrekis

Va fin bild :)

2009-08-09 | 23:59:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!