ahora quiero un del año y tu eres 2007 tu eres pasado...



Hello, har jobbat färdigt för den här veckan nu, skönt. Var så gryymt trött varje dag när jag kom hem vid halv 8 så jag bara ville sova, hade glömt att det var så jobbigt att stå hela dagarna! Nice ändå :) Nu är jag ledig fram tills torsdag då jag jobbar helgen igen och på tisdag om en vecka börjar skolan. Ser faktiskt fram emot det, ska satsa helt nu, jag läser ju så intressanta och roliga grejer! Första kursen blir i nyandliga rörelser, superintressant! Idag gick jag upp vid 7, jag, paul och syrran delade på min säng i natt efter att ha somnat där, inte så lyckat vill jag lova. Det var väldigt tajt om plats, väldigt varmt så när klockan ringde för att paul skulle till jobbet flög jag nästan upp haha. Tränade, städade massa i lägenheten (mamma kommer hem imorgon), diskade disken från gårdagens nachos, var mycket disk vill jag lova! Sen har jag vart och hämtat ut ett paket på Ica (så jobbigt att behöva ta sig ända dit för att hämta ut...) ska visa sen!

Satt och läste den här bloggen som är superintressant och blev så inspirerad att jag plockade fram mina nästan oanvända skuggor från MUS och valde att göra en grön sminkning med röda läppar, gjorde samma på syrran så ska försöka ta lite fina bilder sen, hon passade jättebra i det.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!