When doc say it's a rap, it's a rap



Dr Dre måste nog vara den skönaste snubben i the hiphop game egentligen. Inte så mycket för att han själv är extra skön som rappare utan för att han verkligen har känsla för vad som är en hit! Han är ju den som upptäckt/skapat/signat allt från NWA med Ice Cube och Eazy E till Eminem, 50, Game, Snoop osv osv. Alla har nåt att göra med Dre och han som producent är nog det bästa man kan få. Han är själv skön också som i låten här med Eminem, Forgot about Dre.

Ja idag är the day of the tenta. Om Exakt 4 timmar börjar skrivningen. Brr. Känns lite sådär alltså. Har tränat nu på morgonen och stretchat ryggen så förhoppningsvis blir jag inte så despserat när jag sitter där :p Om det skulle behövas ska jag bannemig sitta i 4 timmar. Sist tog det bara lite mer än en timme för mig att bli klar. Ni vet det är som nationella, lite kan man det så kan man och annars är det ingen ide att sitta kvar. Men jag ska se till att pressa ur varje liten bit info jag möjligtvis kan hitta i min hjärna till detta prov. Faasen alltså jag vill bara se provet nu och känna ja, vilka bra frågor dem kan jag svara på! Var snälla och håll tummarna för mig idag, det MÅSTE gå bra.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela såklart! :D

Hoppas det gick bra på provet! <3 :D

Jag har utmanat dig förresten! :D

2009-04-29 | 18:15:54
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!