Veckotidningssamling





Jag samlar visst på veckotidningar. Har läst många länge och så sparar jag helt enkelt nummren, det är ju inget man vill slänga liksom. Har dock slängt hela min OKEJ samling förut och nu var jag tvungen att rensa ur lite för det var kaos under sängen med tidningar och lådan var trasig så... Just nu har jag i lådan en stor bunt FRIDA tidningar som jag läste tidigare och sen massor massor utav Veckorevyn som jag läst/prenumenerat på i flera år, så det är en del...Sen har jag också en box med gamla Julia tidningar som jag inte vill slänga, det är ju liksom lite nostalgi... Tidningarna på sängen får jag dock slänga, lite Solo, Chica, Story och annat. Har verkligen ingen plats... Och veckorevyn blir ju bara fler och fler!

Sitter oduschad och rutten och skriver klart mitt PM nu finally, har kommit igång lite så :) Imorrn är det tentan, usch usch. Hoppas det går bra ni får hålla tummarna, ska gå igenom allt ytterliggare några gånger har jag tänkt. Har pluggat lite nu på morgonen och sen gjort en halv storstädning av rummet. Mkt damm och katthår så Paul börjar få allergi så jag har dammsugit ordentligt, bytt lakan och fixat lite bland sommar/vinterkläder. Tänkte fixa liite till sen. Men innan dess ska jag skriva klart PM och sen duscha och fixa mig lite. Ciaoo




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


diana

Tack för din söta kommetar!! =) Har precis skrivit ett inlägg om att Sverige har mest våldtäkter i hela Europa! Så hemskt, själv tycker jag att man borde kastrera dessa monster! Skriv gärna din åsikt, skulle vara roligt att höra! =) Kram// Diana

2009-04-28 | 12:57:02
http://dianasblogg.blogg.se/
Anna

Hello baby, om du tänker slänga tidningarna så ge dem till Paul istället så får han ta dem till jobbet, där är det mycket uppskattat!!!

Puss

2009-04-28 | 19:40:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!