Sol


Vad härligt det är med all sol vi haft på sista tiden! Igår var jag nere vid maren med Paul (likt många andra, folk är ute ur idet nu!) och käkade en glass. Bilden ovan är dock inte från igår utan från förra våren då jag jobbade på sydpoolen och gick förbi och fotade lite där. Så härligt med varmare väder, ingen vinterjacka utan skinnjackan är framme, wii =) Idag jobbar jag ju tyvärr så jag får inte njuta av solen... Är inte så himla taggat men vad fasen think about the money. Jobbar nu från idag till på torsdag 11-19 så jag hinner inte med mycket annat än det.. Men men sen är det 'påsklov' från fredag till måndag så det blir skönt :) Ska försöka vara positiv nu även om det kan bli rätt långtråkigt på jobbet, ska försöka ta fram det bästa, idag ska jag servera olika jucier bland annat och det är ju gott så det blir nog lite mer poppis än sill :) Nu ska jag alldeles straxt gå och ta bussen, ciaoo.

Passion av det slaget är en nåd som drabbar få
Det är en nåd att få sån kärlek
Och ett brott att låta den gå




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!