Sweet



Spana in denna goda efterätt vi åt i söndags på syrrans födelsedag. Påminner om cheesecake med kakbotten, nån gegga i mitten och sen hallon på. Så himla gott!! Hallonen gjorde mig så sugen på mer bär så jag köpte ju en påse frysta jordgubbar igår och gjorde en smoothie med mjölk, jordgubbar banan o is som ni såg och sen en till med is apelsinjuice och jordgubbar. Så gott.. Ska börja köpa hem frysta bär o tina o ha i filen och sådär, mmm.

Idag har jag haft fullt upp. Hade föreläsning 10-12, sen träffade jag gruppen under 'lunchen' och förberedde en redovisning som vi sen hade under seminariet 13-15. Det är intressant och så men jag irriterar mig fruktansvärt på vissa personer som bara vill snacka, ni vet det finns alltid såna som alltid måste säga något, vare sig det är något vettigt eller ej och som man aldrig får tyst på. Lite jobbigt tycker jag! Men men. Kom hem vid 4 och straxt efter kom min Paul och vi lagade middag tillsammans, han gjorde jättegott kött. Sen kollade vi på en film som utspelade sig i Ecuador. Dagen gick väldigt snabbt och när filmen var slut var det nästan dags för Paul att gå hem. Imorgon jobbar jag på Willys, ska bli skoj faktiskt =) Börjar 12 så behöver inte stressa på morgonen iallafall :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!