Plugg ångest


Jag och Elliot hemma hos Paul igår :)

I går kväll när jag skulle sova tänkte jag på att det är bara ungefär 2 veckor tills jag fyller år. Sen kom jag att tänka på att veckan innan min födelsedag har jag tenta på kristendomen. Fick verkligen panik och har haft lite ångest över det hela dagen. Det är typ 2 veckor kvar tills en stor och garanterat svår tenta och jag känner inte alls att jag fått nåt grepp om kursen. Har ju jobbat så mycket de senaste veckorna som jag haft kursen så jag har inte hunnit mer än att läsa i boken. Inga föreläsningar eller nåt så jag känner en del panik just nu. Min baby sa att allt kommer gå bra och att jag visst pluggat jättehårt, han är så söt och får mig att känna mig bättre min baby! Nu har jag iallafall 3 dagar utan jobb då jag bara ska plugga och plugga!

Idag var vi i kyrkan som firade och hade en teater om Jesus korsfästelse, den var hemsk och usch blev alldeles känslosam. Det känns ju lite ironiskt eller skumt att jag själv är kristen osv. men ändå bävar jag inför en tenta i just kristendomen. Men det är ju så mycket mer till det än det man själv vet, det är så stort och djupt. Jaja. Det ska nog gå!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Jag såg dig i kyrkan! = ) Såg du mig? KRAM

2009-04-12 | 22:53:06
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!