Och där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick

Godkväll! Kom hem från jobbet vid 8, det gick rätt bra idag höll inte på att dö av varken tristess eller trötthet. Tror det var för att jag delade min rast i två, först en halvtimme till lunch kl halv 3 och sen en halvtimme med en chokladbit i solen vid halv 5. Tror jag ska köra på det nu, brukar annars bli så trött efter jag ätit o så. Ska straxt sova för jag ska upp och passa Elliot imorgon innan jag ska till jobbet. Han är så go sötnosen dem kom hem från landet idag :) Imorgon hade jag tänkt sova hos Paul för jag pallar inte med resvägen hem ännu en dag, det suger... Mina händer e så torra att jag knappt kan skriva, hatar att de blir så! Ska smörja dem nu och sen sova, godnatt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!