Måndag



Som ni märkt har jag haft fullt upp ;) Jobbat tors-lör 11-19. Inte så kul eftersom det varit så fint väder men det har jag ju inte fått njuta av alls eftersom solen vart påväg ner när jag slutat jobba... men men. Igår var jag ledig och då var det såklart dåligt välder haha! Var bara hemma hos Paul, kollade på tv och bara tog det lugnt vilket behövdes. Idag är jag också ledig, eller måste ju plugga såklart men inget jobb iallafall. Kom hem vid halv 8 då Paul åkte till jobbet. Idag ska jag få lite saker gjorda. Måste köra ett träningspass nu alltså, har blivit lite dåligt med det pga jobbet och nu har jag inte tränat nåt sen i torsdags. Så tänkte köra lite hårt nu... :s Sen ska jag duscha göra hårinpackning, skrubba, plocka brynen och så tänkte jag ta fram min hudkräm till benen för att börja smörja nu så benen är lena och fina tills barbenssäsongen börjar haha. Jag hatar att smörja in benen så de är alltid megatorra.. Men nu måste jag väl börja!

På bilden är det förresten min fina nya klänning jag köpte i fredags på New yorker och ett matchande hårband. 200 kr respektive 35 kr. Var en halvtimme i skärholmen efter jobbet och passade på medan jag väntade på min babe. Älskar den där korall färgen som sagt, köpte även en långärmad tröja i liknande färg på rea för 35:- men den har jag på mig så kunde inte fota. Nej nu måste jag börja med mina rutiner, borsta tänderna, tandtråd och listerine :p Sen träning bläääh.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!