Måndag med plugg



You better lose yourself in the music, the moment
You own it, you better never let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime

Idag är det föreläsning
klockan 13-15. Har hållt på att pilla lite på PM:et som skall vara klart imorgon också, men det är rätt klurigt nu. Har skrivit kanske nästan 2/3 men nu är det liksom tomt och har inget mer att skriva. Får försöka flumma till något. Sen skall jag också läsa ett rätt tjockt häfte på engelska som vi skall redovisa imorgon på seminariet. Känns lagom kul men men, sista seminariet imorgon.

Idag försökte jag ta tag i tränigen som jag minskat mkt på sen jag började träna, har blivit att jag har uppehåll ungefär ons-lör/sön och sen bara tränar mån-tis men ska försöka ändra på det. Chockade kroppen med fast och välformad där man tränar 45 min först ben och rumpa, sen armar och axlar och sen mage & rygg. Är helt skakis i benen nu! Nu har jag lasagne i mikron, ska käka framför pm:et för om en halvtimme ska jag iväg till skolan.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!