Little did I know that you were Romeo



Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes
Romeo, save me, they're trying to tell me how to feel
This love is difficult, but it's real
Don't be afraid, we'll make it out of this mess
It's a love story, baby, just say yes


Sitter och lyssnar på låten med Taylor Swift, Love story, den är jättefin. Bildkollaget där uppe är förresten gjort av Petra. Tyckte det passade fint till låten. Idag har jag vart på stan med Carro och Paul, köpte några nödvändiga saker; nagelfil, tandborstar, läppbalsam och så blev det ett par trosor också som var på rea. Sen har jag också börjat på ett PM som ska in på onsdag, läst och skrivit om texten som är till onsdagens seminarium och läst en del i Kristendomen boken. Passade Elliot några timmar också, jag och Paul såg också på Sanningens ögonblick från igår, eller jag såg och Paul sov, första killen som klarat ända upp till 500 000, kul :) Imorgon ska jag upp rätt tidigt, vill hinna träna och så så jag tänkte lägga mig snart. Imorrn är det back to school också har en föreläsning.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!