Individuell andlig utveckling

Skönt med en "ledig" dag. Inget jobb! Däremot en massa plugg men vad fasen jag klagar inte, det ÄR faktiskt softare än att jobba, man riktigt känner hur man utvecklas, dock får man ju inte betalt för det. Jag har nu läst klart hela tjocka kristendomsboken! Läst ca 60 sidor idag :) Det var en väldigt bra bok, lättläst och det var väldigt intressant förutom då det var för mycket namn och årtal då tankarna gick åt annat håll. Nu kanske jag hinner med att läsa lite i romanen Lewis resa som man rekommenderades ha som kvällsbok ;) Tänkte försöka skriva ett PM nu idag också, som skall handla om individuell andlig utveckling från seminariet som handlade om kristen fromhet som helt enkelt är mer individuella, fina grejor inom kristendom som bikt, hur man blir en bättre männsiska och sånt. Har inte mina anteckningar med mig men tänkte försöka börja lite ändå.

På tisdag kommer resultatet från tentan i hinduism och buddhism, håll tummarna för att jag fick G! Annars kommer jag bli så himla ledsen... Nej jag bara måste få G! Nej nu ska jag börja fundera över andlig utveckling, skoj va?



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!