I'm losing my favorite game

Är så himla skittrött just nu! Känner mig verkligen helt slut i både kropp och hjärna men jag kan absolut inte koppla av. Har varit hemma i en och en halvtimme nu men jag kan verkligen inte chilla... Känner mig stressad eller jag vet inte vad. Måste plugga måste måste. Har dock haft det jättebra på jobbet de här två dagarna, har jobbat tillsammans med en annan tjej som verkligen är supertrevlig så tiden har ju gått 1000 gånger snabbare vilket har vart kul :) Börjar dock känna fetångest inför onsdagens tenta, jag hinner inte plugga. Imorgon jobbar jag hela dagen igen. Har ett fucking PM att skriva också eftersom den här läraren vill bomba en med seminarieplugg så att man inte hinner med tentaplugg :s Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Alltså =( Måste verkligen jobba hårt nu. Jag ska försöka skriva klart PM nu innan jag går och lägger mig även om jag är megatrött.


Typ sådär. Skiter i PM ska sova nu.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!