Give me adidas



Några kanske inte känner till det men jag är verkligen en adidas lover! Det är deras trocktops/wct jackor osv. som jag fullkomligt älskar. Det finns inget snyggare plagg! Jag har själv en svartvit samt ett gäng jag köpt på tradera; rosa, grå, ljusblå och en annan blå från missy elliot kollektionen som är typ världens snyggaste adidas, fast den har några fläckar på sig. Iallafall, nu såg jag dessa två snyggingar hos Caliroots! Gahhhhh. Kunde inte bestämma mig för vilken jag helst vill ha men nu när jag räknar upp vilka jag har verkar ju en gul vara det smartaste eftersom jag redan har 2 blåa, i och för sig ingen mörkblå men iallafall. 699:- kostar ju en sån här tröja men det är så värt för det finns inget snyggare! Har ju dock som sagt bara köpt en enda för såna pengar och sen fyndat på tradera, men några såna här snyggingar finns tyvärr inte ute där just nu....



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Sv; Tack tack för din kommentar! =)

Blir alltid lika glad! :P



Jag tycker också om Adidas plagg! Jättesnygga! Men det är heller inget fel på Puma...heh!



KRAM

2009-04-10 | 13:48:47
http://danielaelisa.blogg.se/
Ida

hejhej!!! jo du skulle du kunna hjälpa mig med en sak?? jo du har ju det där där det står "rebecca" jag skulle och så vilja ha nått sånt :) skulle du kunna hjälpa mig att säga hur man gör?? tack u förhand! KRAAM

2009-04-10 | 20:49:43
http://idizzzen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!