Dagen före tenta



Här är jag och lilla Elliot idag. Har på mig min nya mysdress som jag beställde hem igår och fick idag :) Ska fota hela och visa sen den är superskön! Har bara pluggat liite liite. Det känns typ inte som att det går. Alltså jag har redan levt och andats detta så länge så hur ska jag kunna plugga in nåt såhär dagen innan egentligen..? Kan iallafall redogöra för hela judarnas historia från Moses till andra templets fall så fråga mig gärna om det så jag får berätta ;) Hoppas nu det kommer på provet!

Bu jag vill inte ha vågigt hår längre! Alltså. Man vill aldrig ha det man har. När jag har rakt vill jag ha vågigt och när jag har vågigt vill jag ha rakt. Men plattången är inte min vän, jag vill inte ha pappershår som alla plattångsfjortisar. Jaja aldrig är man nöjd minsann. Är väldigt dålig att fixa mitt hår annars, gör det aldrig. Kammar det nu för tiden på sin höjd. Men ska se till att prova med lite mousse och spray och se vad som händer! Har ju massa hårprodukter som jag aldrig använder.. Jaja. Sitter och lyssnar på lite Gyllene Tider och kollar på en spansk sida som visar en massa roliga/konstiga/annorlunda bilder, vissa är skitroliga :) Ska försöka läsa genom allt plugg en sista gång idag också!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!