Benedictus XVI och Toffifee



Tog inte den här bilden nu utan i förrgår då jag läste en krånglig text på engelska skriven av påven med hjälp av lite Toffifee. Jag vet att det är trist att jag enbart skriver om plugg, skall försöka ändra på det men alltså - jag gör fasen ingen annat! Igår pluggade jag 3 timmar nonstop (efter skolan alltså), satt och skrev in föreläsningar på datan och sen läste jag också. Nu håller jag på med sista PM:et för kursen. Jaja...

Haha vad har jag gjort idag då..? Jo jag var i skolan! Hämtade tentan från hinduism och buddhism och jag fick G :) Så glad! Jag var bara 5 poäng från VG så jag var inte ens nära IG vilket känns väldigt bra. Denna vecka är en jobbig vecka kan jag säga, jobbar nu från imorrn men sen på söndag blir det fritt! Då ska jag bara plugga till tentan på onsdag och sen är det fyra dagars ledighet, wihoo. Och jag fyller 19 år nästa lördag!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Sv: Asså ärligt den var en inspirationsmoment verkligen haha men jag tror att det bara är tur att den blev så lik.. Jag hoppas att jag kan fortsätta rita av personer...

2009-04-22 | 17:06:03
http://melowna.blogg.se/
Anna

Hello Becky! Tycker verkligen att du är skit duktig som pluggar så hårt och dessutom jobbar, bara du hinner med att ha lite kul också så är jag nöjd! Shit du fyller 19 (vi är snart jämn gamla) present tips inför den stora dagen mottages gärna! Puss

2009-04-22 | 18:24:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!