Becky by Melowna



Min kompis Melowna hade lagt ut det här fina (+ lite mer bilder) på sin blogg. Blev verkligen superglad när jag såg det, det är ju jättefint och likt, visste inte att hon kunde rita så bra! Här får ni se lite av processen hur hon gjorde när hon ritade.



Och där har vi resultatet och originalbilden finns som profilbild nu, visst var det fint? Och likt? Själva bilden tog jag ju med Petra i februari typ, och det var den finaste bilden från den gången, sådär gammeldags och snygg. Ska nog lägga den som profilbild nu kom jag på! Tack för bilden Melowna och att jag fick låna den (i smyg visserligen men ändå) :p

Har suttit ute på balkongen och pluggat, läst Bibeln. Sen har jag tränat också, måste komma igång nu när jag typ slutat jobba. Det blev 30 minuters kondition, superskönt nu! Men det är så roligt för när videon säger " nu ska det börja kännas lite jobbigt" har jag tyckt att det vart jobbigt hela tiden och nu är det skitjobbigt haha. Jag har ingen kondition men det är inte så konstigt, har ju aldrig sportat eller nåt. Men men den blir nog lite bättre av den övning den får här iallafall ;) Ska straxt in i duschen och sen ska jag kanske ut på gården och plugga, eller plugga ska jag iallafall. Men jag hatar att sätta mig här på gården för vi har världens grannar som alltid alltid är ute och då känner man sig liksom inte bekväm, jobbigt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Hehehe det är lungt gumman!

2009-04-27 | 19:10:16
http://melowna.blogg.se/
diana

Vilken fin blogg du har! Cool header, har du gjort den själv?? =)

2009-04-27 | 21:33:20
http://dianasblogg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!