Then she found me

Håller precis på att se slutet på filmen Then she found me med Helen Hunt och Colin Firth i huvudrollerna. Den handlar om en kvinna vars liv går helt fel hela tiden, men så träffar hon sin adoptivmamma och allt ändras och blir knäppt. Och så träffar hon den, som alltid, brittiske, charmige, rättframme och raka Colin and it is loove. Rätt mysig film, helt ok att se men inget man vill se igen så den raderas när jag sett klart den.

Idag hade jag skola från 13-15.30 men det kändes som längre! Var så trött och uttråkad på slutet att det inte var sant. Ikväll har jag sett lite på Idol samt ätit mig illamående på chips vilket jag gör typ varje gång jag äter chips. Fattar inte varför, kan typ inte sluta haha! Snart blir det sovdags för mig ska bli skönt att krypa in under duntäcket nu när filmen är slut. Hörs i morgon!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

Jaa, tänk vilken lycka ;)

2008-11-07 | 23:36:27
http://carroat.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!