Ögonbrynsfärgning

Så går det när man ska plugga, man gör allt annat än just det... Nej men jag har faktiskt läst 10 sidor i boken så det är inte så farligt. Kollat på Desperete housewives från igår och jag älskar serien! En av mina absoluta favoriter. Igår såg jag tom. första pausen så idag spolade jag fram o trodde jag kom till efter 1a pausen men det var tydligen andra, så jag såg först slutet och sen "början" haha. Sen började jag plocka ögonbrynen men såg att dom behövde färgas lite så nu sitter jag här med färg på fransar och bryn. Understa ögonfransarna är ju typ omöjliga att få färg på eftersom den e så tjock och penseln med och fransarna e så tunna. Jobbigt, men de översta blir iallafall mörka och fina. Det är  nog det sämsta med att vara så ljus, älskar hårfärgen men fransarna och brynen är inge snygga när de är så ljusa! Har färgat brynen sen jag var 12 typ haha och vilken skillnad säger jag, såg knappast klok ut innan. Fransarna har jag bara färgat några gånger eftersom de är så jobbiga att göra, där kan man ju ha mascara ändå ;) När jag var på Makeupstore och blev sminkad använde hon brun mascara och sa att jag borde ha det till vardags eftersom att jag är så ljus, så jag köpte en men den är knappt använd, tycker det ser så konstigt ut! Håller mig nog till svart. Har fått hem en ny eyeliner från Face man fick i present med en tidning, det är en i burk med pensel, har aldrig testat det förut men tänkte testa det nu!



Här är färgen jag har, brunsvart från Depend. Det finns även brun, svart och blåsvart (!) Nu ska jag klä på mig, har visst inte gjort det ännu. Spraya håret med torrshampoo eftersom jag håller på att vänja av det från att tvättas varje dag. Om någon timme ska jag kanske till stan med Paul och kolla Helly Hansen butiken samt köpa lite julklappar på H&M.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!