Nu är jag lockig

Permanenten funkade men jag var tvungen att åka ner till stan för att köpa fler rullar. Använde typ 20-30 st bara men jag hade köpt nästan 50. Men man har ju kvar dem, 200 spänn gick det på och de kan ju återanvändas, permanenten kostade 70 spänn på Konsum - billigt! Mamma hjälpte mig och det var nog lite klurigt men hon har gjort det förr så det gick bra. Lockarna är inte de bästa men bättre än jag haft förut, när håret är blött är de supersnygga men när det torkar blir det mer vågigt eftersom håret tynger ner. Ska köpa nån bra stylingcreme så får vi se hur det blir =) Ska visa med bilder sen också.

Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, legat och läst en jättebra bok och tidningen historia och så städat upp lite på rummet. Ska snart sova, paul sover över här och nu ligger han med elliot på sängen och får honom att äta sin fot haha söt =) Jag mår mkt bättre än jag gjorde igår och det beror nog på att jag var hemma och sov tror jag! Imorgon är det praktik OCH jobb men det är dagen innan fredag så det är bara att stå ut! Sen är det helg och sen tillbaks till skolan as I know it. 13-16 hela nästa vecka så jag behöver inte oroa mig för sömnen =) Hörs!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela

Hemskt gärna. :) Det våre jätte snällt. :)



2008-11-20 | 15:24:18
http://hnavas.blogg.se/
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

det är ett fint namn =)

michele's tvillingbror skulle ha hetat det så därför vill han att hans son ska ha det namnet.



hihi inget dåligt pris!

2008-11-21 | 16:21:33
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!