Möbler från IKEA


Satt och kollade på IKEA och hittade ett gäng möbler jag behöver till rummet - och sen när jag flyttar såklart. Jag har ett gammal ommålat skrivbord som är halvtrasigt och som jag haft så länge jag kan minnas. Men eftersom jag har databord nu så är det helt onödigt med både det och skrivbord. Istället skulle jag behöva ett förvaringsskåp/bokylla. Hittar ingen kombinerad så då skulle det få bli en byrå med lådor och sen en smal bokylla, har inte såå många böcker. Kostar 1200 resp. 500 kr styck.

Sen är egentligen prioritet nummer 1 en datastol. Sitter just nu i en gammal konstig hård skinnstol jag ärvt av en gammal bekant till pappa. Haha, inte bekvämt och jag sitter ju så mycket vid datan så jag kollade på 'godkända kontorsstolar' och hittade denna för 965:- vilket är ok. Så dessa tre grejer är vad jag skulle behöva först och främst. Kanske inte så aktuellt nu när man köpt julklappar för alla pengar, men kanske till nästa år. 2600 ungefär för alla 3 och det är ju en månads studiebidrag, inte såå farligt.

Update; Nu har jag beställt hem både bokhyllan och byrån och även ett matchande nattduksbord från IKEA. Tänkte äh vad sjutton och köpte det med en gång. Blev dock hemleverans för 500 spänn eftersom mamma klagar på att grejerna inte kommer gå in i bilen osv. så hon sa att det var värt att paya för hemleverans. Den 16 dec får jag grejerna, så innan jul är det fint i mitt rum!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

svar: Julmarknaden var super mysig och jättefin :) Dock åkte vi inget men det var kul iaf :)



Nja, alltså jo jag tror att skolan kan fixa nått om man inte hittar nått själv men jag vill helst göra min praktik på någon tidning, reklambyrå, nått med webb och design eller nått med kläder :)

2008-11-30 | 19:48:03
http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Anonym

sv. tack :) okej, jobbigt,

men haft en bra helg?

2008-11-30 | 20:26:17
http://lindblommalin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!