Hemma manikyr utan lack



Igår gjorde jag en egen liten hemmamanikyr framför Wii:n. Har världens bästa produkter för naglarna som jag köpte i London av såna här som står och demonstrerar produkterna. Först tog jag såklart bort mitt gamla lack och sen filade jag med den tillhörande filen men andra går lika bra. Men sen använder jag filen som är på bilden, den har tre sidor som man ska fila 7 sek på varje nagel. Sen blir de så sjukt snygga och framförallt superblanka! Man tror att man lagt på överlack, så blanka är de! Och det håller sig dessutom i veckor! Sen la jag lite nagelolja som jag masserade in och krämen la jag på händerna, brukar inte använda det men filen är helt otrolig! Produkten finns säkert att köpa i Sverige, eller så borde den göra det snart för den är skitbra, det är en del av 'hemligheterna från döda havet' 20 pund betalade jag och det var det så värt!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


N E L L I

Tacktack! :)



Jah, inte bra och deppa ihop då gör man saken värre :/

2008-12-22 | 15:52:04
http://n3lli.blogg.se/
Michaela

Svar: Hihi, neh det kanske får vänta några år tills minstingen växer upp. :) Jag har inte önskat mig något speciellt, lite små saker som kan vara bra att ha. =)

2008-12-22 | 16:17:34
http://hnavas.blogg.se/
Mimmi

svar: Ja, jag håller med. Underbar film trots det hemska som den handlar om :)

Hoppas du får en toppen kväll!

2008-12-22 | 18:15:54
http://bubbelsnubbel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!