Uppesittarkväll, eller?


Jamie (som är kock) fick hem lite mandariner till familjen nu i jul. Snacka om att vi ska käka nu, och det där är inte ens alla!

Nja det lär inte bli någon uppesittarkväll för mig iallafall. Gick ju upp 6.15 imorse så jag är lagom trött redan. Jag har iallafall med hela familjen (utom Veronica som är hos sin pappa) och älskling käkat julskinka på knäckebröd och sånt nu, tradition =) Mysigt bara det att min mamma är ett f r e a k! Ibland är hon helt knäpp asså... Tidigare var jag på stan men köpte inget, lämnade en bok bara. Eller jag köpte toffefee nu till kvällen, gottis utom nötterna som jag inte gillar.

Nu ska jag försöka få Christmas with the Simpsons dvd:n att fungera för jag vill gärna se lite julstämning och Simpsons är bäst! Sen blir det sova och sen är det julafton, vad snabbt det gått!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hannah

Åååh en back med clementiner :D God jul bruden, vi hörs säkert imorgon eller övermorgon :) Puss!

2008-12-23 | 22:30:44
http://hannahborg.blogg.se/
Lovisa

Tack så mycket! :)



2008-12-23 | 22:34:09
http://caffeineaddict.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!