Onsdag



Hittade den här bilden igår som vi tog i januari. Jag och syrran skulle "posa" och jag hade min hand nära hennes mun och sen typ stack hon ut tungan eller nåt och nuddade min hand och vi reagerade såhär, haha skrattade verkligen supermycket, tycker det blev en söt bild :)

Igår jobbade vi på hockeymatchen och jag fick stå i kaffe/popcorn vagn vilket jag inte gjort på hur länge som helst :) Jobbade till kvart över 9 och sen åkte vi hem. Imorse ställde jag klockan på halv 9 och gick upp 9. Har börjat snooza nu för tiden, det har jag aldrig någonsin gjort förut utan har alltid gått upp så fort klockan ringt, jobbigt faktiskt, men jag har väl upptäckt hur skönt det är att sova... Käkade frukost och sen vid halv 10 satte jag mig faktiskt och började läsa den svintråkiga boken som jag ska ha läst ut till i morgon, Skola - fritid - framtid, boooring! Läste över en timme men bara 50 sidor typ, den är riktigt svårläst den här! Nu har jag precis duschat, ska fixa lite på rummet, diska och sen försöka läsa lite mer för sen ska jag skriva en uppgift utifrån boken som handlar om hur mina föräldrars kulturella, ekonomiska och blablabla bakgrund påverkat mig i mina möjligheter och val...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hallå, äntligen har jag kunnat uppdatera mig lite på din blogg efter data trassel. Så sjukt ledsamt med man, men som med bitchen man SKA vara glad åt det som varit och att de inte har ont längre. Hmm ställer mig lite frågande till leopard klänningen...not my style, men det är iof inget som inte är tränings byxor och t-shirt! Men allvarligt talat vad har hänt med desperate??! Här kommer man hem från thailand och så har plötsligt gabby fått sigi nte ett utan två små feta barn, susan är skild och bree gift igen..mycket märkligt och inte till min belåtenhet. Klagar paul på att jag kör med honom för i såna fall har han absolut rätt..jag kör med honom, tvingar honom att hämta saker och bära saker (som tex mina perfekta lussebullar) haha han är min bitch helt enkelt...men jag ser ju även till att han blir en rik man som kan köpa dig dyra julklappar(som jag hoppas inte lämmnas i förskott...du har världens sämsta tålamod becca.) Paul hävdar också att du är för rädd för att köra nu, är det så? för annars tycker jag att vi sätter lite fart på det här nu så att du åtminstonde får kortet till i sommar (Paul får sitt först när jag säger till..ha!) Nu ska jag gå och smaska plättar 10 st mums.

puss

2008-12-10 | 12:50:49
Vanadesse.

Ja jag blev så glad när jag såg katterna för jag älskar katter så jag snabbade mig o skriva. Sen läste jag texten som jag brukar. O då kände jag mig jättedum :/





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!