Min önskeplåtning



Hanna Björkstedt som är fotograf har en riktigt nice tävling där man kan vinna sin önskeplåtning där man blir både stylad, sminkad och fotad och får 4 redigerade bilder på sig själv! Det roligaste är nog att man själv ska komma på sitt önsketema, typ lyxigt, rått, läskigt osv. osv. Mitt önsketema är något jag funderat på ett tag och det skulle vara lite extreme smink och stort hår och fokus på det liksom. Massa smink och massa färg, alltså lite "coola" bilder och inte naturliga. Det tror jag skulle vara jätteskoj :) Sen var det ju det där med att man även ska lägga ut en bild på sig! Har letat och letat men jag har ju nästan inga bilder på mig där jag är ensam. Så det får bli en bild från Madame toussaud's i London, där var man ju inomhus så det är inte massa regn på bilden haha! Så här har ni en stel mig med Marilyn Monroe.







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daja

åh vad kul =) hoppas du vinner, om du är med och tävlar?

2008-12-09 | 21:23:31
http://daja.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!