Manchester





Idag gick jag upp 6.15 hos Paul, åkte hit till Södertälje och kom hem vid 20 i 8, la mig igen och sov jätteskönt till klockan 10. Sen väcktes jag av mamma som ville att jag skulle åka till vetrinären med Manchester och avliva honom. Han har haft problem länge och varit sjuk, sen blivit frisk och sen sjuk igen... Så nu var det verkligen dags att avliva honom så att han får slippa lida. Det känns skitjobbigt och han kommer definitivt saknas men det var ju det bästa för honom :( Jag gick iallafall med honom och klappade honom sen när han sov och det var superjobbigt men som sagt, nu slipper han lida! Tänkte lägga ut bilder på honom men så tänkte jag att det bara skulle göra mig mer ledsen, men äsch jag gör det ändå så får ni se vilken sötnos han var!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Va synd! Stackars =(

2008-12-09 | 14:47:34
Lovisa

Okej okej. Låter som en rätt bra vecka! :)



Idag har jag fikat och ska kanske iväg och träna ikväll, annars är det lite mer träning i veckan och jobb två dagar, kanske fest, kanske träffa fler kompisar. :) Ska även på möten om praktikplats osv! :)

2008-12-09 | 16:00:05
http://caffeineaddict.blogg.se/
melowna

Sv: På det här inlägget du skrev känns det lite onödigt att fråga vad du tyckte om filmen...



Synd att ni var tvunga att avliva honom.. Han var jättesööt!

2008-12-09 | 17:08:56
http://melowna.blogg.se/
Vanadesse.

Naww vilka sötisar :D

Vanadesse.

N'men gud jag läste texten efter jag kommenterat bilderna. Stackare! Men han har det bättre nu och det var det ända rätta. Jag vet pecis hur du känner dig för jag avlivade min katt för drygt ett år sedan och det var den jobbigaste dagen nånsin. Massa kramar till dig!

Katja

dom finns på kicks :)

2008-12-09 | 21:42:41
http://candygal.blogg.se/
Mimmi

Godmorgon! :)

vilka söta bilder,

svar: haha, ja det brukar vara så. Jag kan verkligen inte sitta i fyra timmar med ett matteprov, det går bara inte :P

2008-12-10 | 08:51:09
http://bubbelsnubbel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!